RSS feedTwitter

Home Journal
Journal novosti
Na posao na kavu
Nedjelja, 08 Siječanj 2012 15:40
Istraživanje portala MojPosao, otkrilo je koliko zaposlenici uživaju u kavi na radnom mjestu. Istraživanje je provedeno na uzroku na više od 500 ispitanika. Rezultati pokazuju kako 76% ispitanika treba kavu piti svaki dan, te da da su muškarci veći ovisnici od žena. Kava na poslu prema rezultatima istraživanja očito je najpotrebnija ispitanicima srednjih godina i to u Sjevernoj Hrvatskoj.
 
Žene u konzaltingu
Nedjelja, 04 Prosinac 2011 16:04

Globalna konzultantska kuća  A.T. Kearney je u sklopu "Ženske inicijative", kojom se želi u idućih nekoliko godina povećati udio zaposlenica na globalnoj razini na 50 posto, organizirala ekskluzivni događaj „A.T. Kearneyevo popodne u galeriji“. Na susretu je 25 izabranih kandidatkinja iz Hrvatske i Slovenije saznalo sve informacije o poslovnom savjetovanju,  konzultantskoj struci te mogućnost razvoja karijere u A.T. Kearneyu. Uz to su pozvane da sudjeluju u daljnjem procesu zapošljavanja na različitim razinama regionalnog tima konzultantske kuće.

 
Što radimo na poslu kada ne radimo?
Četvrtak, 18 Kolovoz 2011 13:36
Aktivnostima koje nisu vezane za posao zaposlenici se u prosjeku bave 45 minuta dnevno, a najviše ih radno vrijeme troši na internet, druženje s kolegama i privatno dopisivanje sms-om i mailom.
 
Pola milijuna Hrvata neće raditi čak devet dana
Srijeda, 22 Lipanj 2011 05:56
Krajem lipnja očekuje se značajno povećanje turističkog prometa u jadranskim županijama, čiji hoteli i kampovi već bilježe porast rezervacija domaćih gostiju u tom razdoblju za oko 15 posto.
Hrvati će u posljednjem tjednu lipnja konačno dočekati prvo ovogodišnje spajanje praznika, pa se očekuje da će mogućnost da s tri dana godišnjeg odmora dobiju čak devet dana praznika iskoristiti najmanje pola milijuna naših radnika, piše Slobodna Dalmacija.
 
Karijera ili obitelj?
Ponedjeljak, 25 Travanj 2011 00:00
Da je hrvatima obitelj na prvom mjestu, nedavno je potvrdilo i provedeno istraživanje agencije GfK (VI/2008.g) na uzorku od 1000 osoba osobnom anketom u kućanstvu. Rezultati istraživanja pokazuju da je Hrvatima obitelj izuzetno važna - čak 3/4 ispitanika na prvo mjesto je stavilo obitelj ispred karijere, a manje od polovice karijeru.

82% građana izjavilo je da im je obitelj važnija od karijere, no uz obitelj se treba odreći mnogih stvari i osobnog zadovoljstva (smatra 40% građana, a djelomičnim slaganjem podupire ih 37% građana). U većem broju osobnih zadovoljstava se odriču žene.

 
«Početak«12345678»Kraj»

Stranica 1 od 8